Szeretné ügyfeleit magas színvonalon teljes körűen kiszolgálni?
Szeretné, ha szervizének megjelenése, felszereltsége kiemelkedne a konkurens műhelyektől?
Akkor Ön jó helyen jár!
A Castrol Hungária Kft. egy központilag kidolgozott, globális projekt részeként létrehozta Magyarországon a Castrol Service Plus szervizkoncepciót annak érdekében, hogy az általa képviselt kenőanyag-világmárka és a szervizkoncepcióhoz tartozó egységes és magas követelmények által biztosított színvonal segítségével egy olyan, autómárka-semleges minőségi és fejlődőképes szervizhálózatot építsen fel Magyarországon, mely hozzájárul az ahhoz csatlakozó márkafüggetlen autójavító vállalkozások jövőjének biztosításához. Ehhez a programhoz csatlakozott elsők között a kenőanyag kiszolgálást biztosító Lavina Szerviz Kft., hogy az Ő közreműködésével a meglévő és a jövőbeni partnereinek sikerét meg tudja erősíteni.
A Castrol Service Plus koncepcióhoz csatlakozó autójavító-vállalkozás számára a Castrol hosszú távú, partneri együttműködést ajánl. A műhelyek továbbra is önállóan végzik tevékenységüket, nem terhelik éves vagy havi rendszerdíjak, felelőtlen vállalások.
Viszont kihasználhatják azokat az előnyöket amelyeket egy hálózat, egy támogatási rendszer, és egy jól működő szolgáltatási háttér nyújt.

Milyen arculati marketing eszközök állnak rendelkezésre?castrol fali

– Service Plus világítótábla (egyoldalas, LED, többféle méretben)

– Falióracastrol ora
– Termékbemutató állvány

castrol hologram

– X-banner állvány

– Castrol Service Plus matrica (különböző méretben)
– Castrol Edge Motorsport poszterek (4 féle, keretezve)
– Olajcsere-matrica
– Állapotfelvételi lap
– Fali dekorációs matrica
– Castrol munkaruha Service Plus többféle méretű felvarróval

A Castrol Service Plus hálózat tagjai számára biztosított szolgáltatások

Egyedi külső-belső arculati elemek elérhető
Marketing eszközök elérhető
Egyedi árképzés elérhető
Teljesítmény ösztönző programok elérhető
Támogatás szervizberendezés és szoftver beszerzéséhez elérhető
Olajos hulladék és fáradtolaj elszállítás elérhető
Műszaki szaktanácsadás elérhető
Fékfolyadék program elérhető
Castrol Top-up Program elérhető
Castrol Red Carpet oktatás elérhető
Castrol Service Plus munkaruházat elérhető
Továbbképzések, műszaki és autós terméktréningek előkészületben
Ügyviteli és műszaki internetes háttéradatbázis előkészületben
Castrol Service Plus honlap előkészületben
Zártkörű promóciós ajánlatok, rendezvények előkészületben
Castrol Service Plus ügyfélkártya előkészületben
Assistance szolgáltatás előkészületben

Milyen feltételeket kell biztosítania a programban résztvevő szerviznek?
– Minimálisan 2 szerelő állás, 100 m2 szerviztér
– Kulturált, tiszta környezet, műhely, megjelenés
– Bejelentett cég, általános szgk. és kisteherautó javítás
– Pénzügyi stabilitás, szerződéskötéskor igazoltan nincs köztartozása
– Informatikai háttér
– Törvényes működés, számlaadási kötelezettség
– Szolgáltatási listán szereplő tevékenységek törvényi és műszaki háttere
– Veszélyes hulladék tároló
– Arculati elemek kihelyezési lehetősége (Castrol marketing anyagok)
– Ügyfélváró, munkafelvevő
– Ügyfélparkoló
– Tervezhető éves kenőanyag-felhasználás
– A megállapodás után min. 80%-ban Castrol kenőanyag felhasználása
– Castrol állapotfelvételi lap használata
castrol belso 2

castrol belter

 

 

 

*ügyféltér látványterv

Csatlakozzon elsőként a Lavina szervizhálózatához a világ egyik legismertebb kenőanyag támogatásával!

Bővebb információért kérjük, érdeklődjön az alábbi elérhetőségek valamelyikén:
E-mail: szalay.ivan@lavina.hu
Telefon: +36-70-3800-734