EUROL SYNTENCE LV 0W-20 VW 508.00/509.00 (LongLife IV) motorolaj

Az Eurol Syntence LV 0W‐20 a VW 508.00/509.00 úgynevezett LongLife IV (BLUE “kék”) olaj
a Volkswagen csoport új gyártású Bluemotion (2016-tól) motorjaihoz lett kifejlesztve.
Hosszú csereperiódusú, teljesen szintetikus (PAO) alapolajból gyártott Mid SAPS motorolaj
kifejezetten a VAG csoport (Volkswagen, Audi, Seat és Skoda) dízel és benzines járművekhez.
Rendelkezik a VW 508.00/509.00 gyártói jóváhagyással.
Az Eurol Syntence LV 0W-20 már ajánlott az új EA888 Gen III 2.0 TFSI 140 KW,
1.5 TSI 96 KW/110KW és az
EA897 Gen I 3.0 TDI CR 160 KW Volkswagen/Audi motorokhoz.
Az Eurol Syntence LV 0W-20 lehetővé teszi a motor megbízható működését a legkülönbözőbb
üzemelési körülmények között (országút, városi közlekedés).
Jelentős üzemanyag megtakarítást eredményez (min 4%, a SAE 15W-40 referencia olajhoz hasonlítva),
csökkenti a károsanyag kibocsátást. Minimális a párolgási veszteség és az olajfogyás.

VW 508.00 / 509.00 (motorgyártói jóváhagyás)
VW TL 52577
Porsche C20

 

 

Sűrűség 20°C-on                             0.83 kg/l
Kinematikai viszkozitás 100°C-on   8,0 cSt
Kinematikai viszkozitás 40°C-on     40.4 cSt
Viszkozitási Index                            175
Szulfáthamu tartalom                       0.8 súly%
Lobbanáspont                                  197 °C
Dermedéspont                                  -54 °C
HTHS                                                2.6 cP

EUROL SYNTENCE FS 0W‐30 VW 504.00/507.00 motorolaj

Az Eurol® Syntence FS 0W-30 egy teljesen szintetikus csúcsteljesítményű motorolaj benzin‐, LPG és dízel
üzemű rövid és hosszútávon üzemelő személy‐ és 3,5 t alatti kishaszonjárművekhez, amelyeket részecske-
szűrővel szereltek és kimondottan az üzemanyag megtakarítást növelő kenőanyagot igényelnek.
Kifejezetten a VAG csoport (Volkswagen, Audi, Seat és Skoda) gépjárműveihez kifejlesztett motorolaj,
amely alkalmazható a leghosszabb csereperiódus esetén is (benzinüzemű motorok esetén 30 000 km‐ig,
dízelmotorok esetén 50 000 km‐ig). Az Eurol Syntence FS 0W‐30 teljesíti a szigorú VW üzemanyag
megtakarítási előírást,
amely 10% (VW PV 1451 szabvány szerinti üzemanyag teszt a
VW 505.00/507.00
szabvány szerinti motorolajok esetében) és VW gyártói jóváhagyással rendelkezik.
Eurol Syntence FS 0W‐30 kiemelkedően gyors és tartós kenőfilmet biztosít a hidegindításnál,
amelyet magas hőmérsékleten is megőriz, miközben a súrlódás és ezáltal a motorkopás
minimálisra csökken a kritikus kenési pontokon is.

Sűrűség 20°C-on                              0.84 kg/l
Kinematikai viszkozitás 100°C-on    12,4 cSt
Kinematikai viszkozitás 40°C-on      65.3 cSt
Viszkozitási Index                             192
Szulfáthamu tartalom                        0.78 súly%
Lobbanáspont                                   197 °C
Dermedéspont                                   -48 °C

EUROL SYNTENCE 5W-30 ACEA C3, VW 504.00/507.00 motorolaj

Az Eurol® Syntence 5W‐30 egy teljesen szintetikus, csökkentett hamutartalmú, csúcsteljesítményű motorolaj
benzin‐, LPG és dízel üzemű, rövid és hosszútávon üzemelő személy‐ és 3,5 t alatti kishaszonjárművekhez,
amelyeket részecskeszűrővel szereltek. Kiválóan használható a szűk illesztésekkel gyártott, magas fokú
védelmet és alacsony viszkozitású motorolajat igénylő korszerű motorok követelményeinek. Széles körben
felhasználható a legkülönbözőbb üzemi körülmények mellett, szélsőséges hőmérsékleti tartományban is
kifogástalan védelmet biztosító motorolaj.
Eurol Syntence 5W‐30 az Eurol speciális saját fejlesztésű OPT adaléktechnológiának köszönhetően
kevesebb foszfort, ként és szulfáthamut tartalmaz, úgynevezett Mid SAPS motorolaj. Ez megóvja a
kipufogórendszer részeit az eltömődéstől és megnöveli annak élettartamát a teljes szervizciklus alatt.
Rendelkezik a MB 229.51, BMW LL04, és VW 504 00/ 507 00 gyártói jóváhagyással. Ajánlott a
VAG csoport (Volkswagen, Audi, Seat és Skoda) a BMW, és Mercedes és Fiat gépjárművekbe is.

Sűrűség 20°C-on                             0.85 kg/l
Kinematikai viszkozitás 100°C-on   12,0 cSt
Kinematikai viszkozitás 40°C-on     69.6 cSt
Viszkozitási Index                            170
Szulfáthamu tartalom                       0.67 súly%
Lobbanáspont                                  197 °C
Dermedéspont                                  -45 °C

 

EUROL ULTRANCE 0W-30 ACEA C3, MB 229.51, BMW LL-04 motorolaj

Az Eurol® Ultrance 0W-30 egy teljesen szintetikus csúcsteljesítményű motorolaj benzin‐, LPG és
dízelüzemű rövid és hosszútávon üzemelő személy‐ és 3,5 t alatti kishaszonjárművekhez, amelyeket
részecskeszűrővel szereltek és kimondottan az üzemanyag megtakarítást növelő kenőanyagot
igényelnek.
Kifejezetten a Mercedes Benz, BMW és Mazda gépjárművekhez kifejlesztett úgynevezett
extra üzemanyag takarékos motorolaj, amely alkalmazható a leghosszabb és a „rugalmas”
csereperiódus esetén is. Az Eurol speciális saját fejlesztésű OPT adaléktechnológiának
köszönhetően kevesebb foszfort, ként és szulfáthamut tartalmaz (0,72 súly%)
úgynevezett közepes hamutartalmú Mid SAPS motorolaj.
Ez megóvja a kipufogórendszer részeit (részecskeszűrők /DPF/ és katalizátorok)
az eltömődéstől és megnöveli annak élettartamát a teljes szervizciklus alatt.

ACEA C3
MB 229.51
BMW Longlife-04

Sűrűség 20°C-on                            0.863 kg/l
Kinematikai viszkozitás 100°C-on   11,4 cSt
Kinematikai viszkozitás 40°C-on     62.3 cSt
Viszkozitási Index                            179
Szulfáthamu tartalom                       0.72 súly%
Lobbanáspont                                  207 °C
Dermedéspont                                  -48 °C

EUROL ULTRANCE VCC 0W-20 Volvo VCC RBS0-2AE motorolaj

Az Eurol® Ultrance VCC 0W-20 egy teljesen szintetikus csúcsteljesítményű motorolaj benzin‐, LPG és
dízelüzemű rövid és hosszútávon üzemelő személygépjárművekhez, amelyeket részecskeszűrővel szereltek.
Használata javasolt a Volvo új generációs Volvo Engine Architecture (VEA motor technológia) rendszerű
személyautókhoz a leghosszabb (nagyobb mint 30 000 km) csereperiódus esetén is.
Speciálisan a Volvo megnövelt üzemanyag takarékosságot és rendkívül alacsony
HTHS számot (2.9 cP.) előíró teljesítményszintnek megfelelően kifejlesztett motorolaj
Rendelkezik a Volvo VCC-RBS0-2AE gyártói jóváhagyással.
Az Eurol speciális saját fejlesztésű OPT adaléktechnológiának köszönhetően kevesebb foszfort,
ként és szulfáthamut tartalmaz úgynevezett közepes hamutartalmú Mid SAPS motorolaj.
Ez megóvja a kipufogórendszer részeit (részecskeszűrők /DPF/ és katalizátorok)
az eltömődéstől és megnöveli annak élettartamát a teljes szervizciklus alatt.

Sűrűség 20°C-on                             0.84 kg/l
Kinematikai viszkozitás 100°C-on    9,0 cSt
Kinematikai viszkozitás 40°C-on      47.1 cSt
Viszkozitási Index                             175
Szulfáthamu tartalom                       0.8 súly%
Lobbanáspont                                  200 °C
Dermedéspont                                  -48 °C
HTHS                                                2,9 cP

 

 

EUROL ULTRANCE PSA 0W-30 ACEA C2, PSA B71 2312 motorolaj

Az Eurol® Ultrance PSA 0W-30 egy teljesen szintetikus csúcsteljesítményű motorolaj benzin‐, LPG és
dízelüzemű rövid és hosszútávon üzemelő személy‐ és 3,5 t alatti kishaszonjárművekhez, amelyeket
részecskeszűrővel szereltek és kimondottan az üzemanyag megtakarítást növelő kenőanyagot igényelnek.
Kifejezetten a Peugeot, Citroën és Fiat személyautóihoz és kishaszon-gépjárműveihez kifejlesztett úgynevezett
extra üzemanyag takarékos motorolaj, amely alkalmazható a leghosszabb (nagyobb mint 30 000km)
csereperiódus esetén is. Az Eurol speciális saját fejlesztésű OPT adaléktechnológiának köszönhetően kevesebb
foszfort, ként és szulfáthamut tartalmaz csökkentett Mid SAPS hamutartalmú motorolaj.
Ez megóvja a kipufogórendszer részeit (részecskeszűrők /DPF/ és katalizátorok) az eltömődéstől és
megnöveli annak élettartamát a teljes szervizciklus alatt. Felhasználható mindazon motorokban, ahol
SAE 0W‐30‐as viszkozitási osztályú motorolaj használatát és ACEA C2 teljesítményszintű motorolaj
használatát engedélyezi a gépgyártó.

ACEA C2
PSA B71 2312
Fiat 9.55535-GS1
Fiat 9.55535-DS1

Sűrűség 20°C-on                            0.84 kg/l
Kinematikai viszkozitás 100°C-on   9,7 cSt
Kinematikai viszkozitás 40°C-on     53.1 cSt
Viszkozitási Index                            169
Szulfáthamu tartalom                       0.58 súly%
Lobbanáspont                                 185 °C
Dermedéspont                                  -45 °C

 

EUROL ULTRANCE FDE 0W-30 Ford WSS M2C-950A motorolaj

Az Eurol® Ultrance FDE 0W-30 egy teljesen szintetikus csúcsteljesítményű motorolaj benzin‐, LPG és
dízelüzemű rövid és hosszútávon üzemelő személy‐ és 3,5 t alatti kishaszonjárművekhez, amelyeket
részecskeszűrővel szereltek és kimondottan az üzemanyag megtakarítást növelő
Ford WSS-M2C950-A előírású kenőanyagot igényelnek. Teljes mértékben összefér az új modellek
kipufogógáz kezelő rendszerével.
Kifejezetten a Ford új generációs (2015-től) gyártott Duratorq DI motorral szerelt új modellek
követelményei alapján fejlesztett motorolaj. A Ford gépjárműveihez ajánlott úgynevezett
extra üzemanyag takarékos motorolaj, amely alkalmazható a leghosszabb csereperiódus esetén is.
A WSS-M2C950-A minősítésű kenőanyagok a korábbi Ford jóváhagyások
helyett nem használhatóak!
Csak azokhoz a modellekhez alkalmazhatóak amelyekhez
egyértelműen ilyen jóváhagyású
motorolaj használatát írják elő.

ACEA C2
Ford WSS M2C-950A

Sűrűség 20°C-on                            0.838 kg/l
Kinematikai viszkozitás 100°C-on   9,4 cSt
Kinematikai viszkozitás 40°C-on     47.3 cSt
Viszkozitási Index                            187
Szulfáthamu tartalom                      0.72 súly%
Lobbanáspont                                 200 °C
Folyáspont                                      < – 40 °C

 

EUROL FLUENCE DXS 5W-30 ACEA C3, MB 229.52, GM Dexos 2, BMW LL-04, motorolaj

Az Eurol® Fluence DXS 5W‐30 egy teljesen szintetikus, közepes hamutartalmú, négyteljesítményű motorolaj
benzin‐, LPG és dízelüzemű, rövid és hosszútávon üzemelő személy‐ és 3,5 t alatti kishaszonjárművekhez,
amelyeket részecskeszűrővel szereltek. Kiválóan használható a magas fokú védelmet és alacsony
viszkozitású motorolajat igénylő korszerű motorokhoz. Széles körben felhasználható a legkülönbözőbb üzemi
körülmények mellett, szélsőséges hőmérsékleti tartományban is kifogástalan védelmet biztosító motorolaj.
Az Eurol Fluence DXS 5W-30 rendelkezik az alábbi gépgyártói jóváhagyásokkal.
MB 229.52, MB 229.51, MB 229.31 felhasználható  minden Mercedes Benz személyautóban és kishaszon-
járműben, akár a megnövelt „rugalmas” olaj csereperiódus esetén is.
GM Dexos 2 ajánlott minden GM/Opel személy‐ és 3,5 t alatti kishaszonjárművekhez normál és
megnövelt olaj-csereperiódus esetén is.
BMW Long Life 04 ajánlott minden BMW gépjáműbe ahol a BMW LL-04 szabvány az előírás.

GM dexos 2 (gyártói jóváhagyás)
MB 229.52,  229.51, MB 229.31(gyártói jóváhagyás)
BMW Longlife-04 (gyártói jóváhagyás)
API SN/CF
ACEA C3
VW 505.01; VW 502.00; VW 505.00
GM-LL-A-025/ GM-LL-B-025
Fiat 9.55535-S3

Sűrűség 20°C-on                            0.845 kg/l
Kinematikai viszkozitás 100°C-on   11,6 cSt
Kinematikai viszkozitás 40°C-on     66.7 cSt
Viszkozitási Index                            170
Szulfáthamu tartalom                      0.78 súly%
Lobbanáspont                                 201 °C
Dermedéspont                                 – 39 °C

EUROL ACTENCE 5W-30 Renault RN 0720 motorolaj

Az Eurol® Actence 5W‐30 egy teljesen szintetikus,csúcsteljesítményű motorolaj benzin‐, LPG és
dízelüzemű rövid és hosszútávon üzemelő személy‐és 3,5 t alatti kishaszonjárművekhez, amelyeket
részecskeszűrővel szereltek és kimondottan az üzemanyag megtakarítást növelő kenőanyagot
igényelnek. Kifejezetten a Renault gépjárműveihez kifejlesztett motorolaj, amely alkalmazható a normál és a
leghosszabb csereperiódus esetén is.
Az Eurol Actence 5W-30 rendelkezik a Renault RN0720 gépgyártói jóváhagyással.
Eurol Actence 5W‐30 az Eurol speciális saját fejlesztésű OPT adaléktechnológiának köszönhetően
kevesebb foszfort, ként és szulfáthamut tartalmaz
(0,51 súly%), alacsony hamutartalmú, úgynevezett Low SAPS motorolaj.
Ez megóvja a kipufogórendszer részeit (részecskeszűrők /DPF/ és katalizátorok) az eltömődéstől és
megnöveli annak élettartamát a teljes szervizciklus alatt.

ACEA C4
Renault RN0720
MB 229.51
MB 226.51

Sűrűség 20°C-on                            0.846 kg/l
Kinematikai viszkozitás 100°C-on   12,1 cSt
Kinematikai viszkozitás 40°C-on     69.7 cSt
Viszkozitási Index                            172
Szulfáthamu tartalom                       0.51 súly%
Lobbanáspont                                  209 °C
Dermedéspont                                  – 45 °C

EUROL EXCENCE 5W-30 ACEA C1 motorolaj

Az Eurol® Excence 5W‐30 egy teljesen szintetikus,csúcsteljesítményű motorolaj benzin‐, LPG és
dízelüzemű rövid és hosszútávon üzemelő személy‐és 3,5 t alatti kishaszonjárművekhez, amelyeket
részecskeszűrővel szereltek és kimondottan az üzemanyag megtakarítást növelő kenőanyagot
igényelnek.
Az Eurol Excence 5W‐30 különösen ajánlott az Euro‐4 besorolású Volvo és Mazda
alacsony hamutartalmú motorolaj szabvány használatát megkövetelő típusokhoz.
Eurol Excence 5W‐30 az Eurol speciális saját fejlesztésű OPT adaléktechnológiának köszönhetően
kevesebb foszfort, ként és szulfáthamut tartalmaz (0,49 súly%), alacsony hamutartalmú,
úgynevezett Low SAPS motorolaj.
Ez megóvja a kipufogórendszer részeit (részecskeszűrők /DPF/ és katalizátorok) az eltömődéstől és
megnöveli annak élettartamát a teljes szervizciklus alatt.

ACEA C1
ACEA C2
Jaguár és Land Rover STJLR 03.5005
Ford WSS-M2C934 B
JASO DL-1

Sűrűség 20°C-on                              0,847 kg/l
Kinematikai viszkozitás 100°C-on    9,5 cSt
Kinematikai viszkozitás 40°C-on      50,8 cSt
Viszkozitási Index                             174
Szulfáthamu tartalom                       0,49 súly%
Lobbanáspont                                  201 °C
Dermedéspont                                    – 42 °C

EUROL FLUENCE FE 5W-30 ACEA C2 motorolaj

Az Eurol® Fluence FE 5W‐30 egy teljesen szintetikus, csökkentett hamutartalmú, nagyteljesítményű motorolaj
benzin‐, LPG és dízelüzemű, rövid és hosszútávon üzemelő személy‐ és 3,5 t alatti kishaszonjárművekhez,
amelyeket részecskeszűrővel szereltek.
Kiválóan használható a magas fokú védelmet és alacsony viszkozitású motorolajat igénylő korszerű
motorok követelményeinek.  Eurol Fluence FE 5W‐30 az Eurol speciális saját fejlesztésű OPT
adaléktechnológiának köszönhetően kevesebb foszfort, ként és szulfáthamut tartalmaz (0,79 súly%),
csökkentett hamutartalmú, úgynevezett Mid SAPS motorolaj. Ez megóvja a kipufogórendszer részeit
(részecskeszűrők /DPF/ és katalizátorok) az eltömődéstől és megnöveli annak élettartamát a teljes
szervizciklus alatt. Felhasználható mindazon Euro-4 besorolású benzin- és dízelüzemű motorban, ahol
SAE 5W-30-as viszkozitási osztályú és ACEA C2 teljesítményszintű motorolaj használatát engedélyezi
a gépgyártó. Kifejezetten ajánlott Peugeot, Citroën és Fiat gépjárművekhez.

ACEA C2
ACEA A1/B1
ACEA A5/B5
API SN
PSA B71 2290
Renault RN0700
Fiat 9.55535-S1

Sűrűség 20°C-on                              0,848 kg/l
Kinematikai viszkozitás 100°C-on    10,8 cSt
Kinematikai viszkozitás 40°C-on      62,1 cSt
Viszkozitási Index                             166
Szulfáthamu tartalom                       0,79 súly%
Lobbanáspont                                  196 °C
Dermedéspont                           c     – 45 °C

EUROL ECOPOWER 5W-20 Ford WSS-M2C948-B motorolaj

Az Eurol® Ecopower 5W-20 egy teljesen szintetikus csúcsteljesítményű motorolaj benzin‐, LPG és
dízelüzemű rövid és hosszútávon üzemelő személy‐ és 3,5 t alatti kishaszonjárművekhez, amelyeket
részecskeszűrővel szereltek és kimondottan az üzemanyag megtakarítást növelő kenőanyagot
igényelnek.
Kiválóan használható a szoros illesztésekkel gyártott, magas fokú védelmet és alacsony viszkozitású
motorolajat igénylő korszerű motorok követelményeinek.
Kifejezetten a Ford új generációs EcoBoost motorral szerelt gépjárműveihez ahová előírás
a Ford WSS-M2C948-B szabványú motorolaj. Kifejlesztett úgynevezett extra üzemanyag takarékos
motorolaj, amely alkalmazható a leghosszabb csereperiódus esetén is. Ezen előírás más Ford motorolaj
szabványt teljesítő termékkel sem helyettesíthető!
Ajánlott a Jaguar és Land Rover STJLR 03.5004 kenőanyag szabványt megkövetelő motorokba is.

Ford WSS-M2C948-B
API SN
Jaguar,  Land Rover STJLR 03.5004

Sűrűség 20°C-on                               0,849 kg/l
Kinematikai viszkozitás 100°C-on     8,0 cSt
Kinematikai viszkozitás 40°C-on       42,17 cSt
Viszkozitási Index                             162
Szulfáthamu tartalom                        0,8 súly%
Lobbanáspont                                   200 °C
Dermedéspont                                 – 42 °C

EUROL OPTENCE 5W-30 ACEA C3, VW 505.01, MB 229.51 motorolaj

Az Eurol® Optence 5W‐30 egy teljesen szintetikus, csökkentett hamutartalmú motorolaj
benzin‐, LPG és dízelüzemű, rövid és hosszútávon üzemelő személy és 3,5 t alatti
kishaszonjárművekhez, amelyeket részecskeszűrővel szereltek és kimondottan az
üzemanyag megtakarítást növelő kenőanyagot igényelnek.
Eurol Optence 5W‐30 ajánlott az Euro-4 besorolású BMW és Mercedes BENZ
csökkentett hamutartalmú Mid SAPS motorolaj szabvány használatát megkövetelő típusokhoz.
Valamint a VAG csoport PDTDI (Volkswagen, Audi, Seat és Skoda) VW 505.01 teljesítményszintet
megkövetelő gépjárműveihez.
Kiválóan használható a magas fokú védelmet és alacsony viszkozitású motorolajat igénylő korszerű
motorok követelményeinek. Felhasználható a legkülönbözőbb üzemi körülmények mellett,
szélsőséges hőmérsékleti tartományban is kifogástalan védelem biztosító motorolaj.

ACEA C3 (2004)
VW 505.01
MB 229.51
BMW Longlife-04
API SL/CF
ACEA A3/B4 (2004)

Sűrűség 20°C-on                               0,851 kg/l
Kinematikai viszkozitás 100°C-on     11,7 cSt
Kinematikai viszkozitás 40°C-on       59,5 cSt
Viszkozitási Index                             164
Szulfáthamu tartalom                        0,78 súly%
Lobbanáspont                                   201 °C
Dermedéspont                                  – 36 °C

EUROL TURBO DI 5W-40 ACEA C3, VW 505.01, MB 229.31, BMW LL-04 motorolaj

Az Eurol® Turbo DI 5W‐40 egy teljesen szintetikus, csökkentett hamutartalmú motorolaj
benzin‐, LPG és dízelüzemű, rövid és hosszútávon üzemelő személy és 3,5 t alatti
kishaszonjárművekhez, amelyeket részecskeszűrővel szereltek és kimondottan az
üzemanyag megtakarítást növelő kenőanyagot igényelnek.
Eurol Turbo DI 5W‐40 ajánlott az Euro-4 besorolású BMW és Mercedes Benz, Opel, Fiat
csökkentett hamutartalmú Mid SAPS motorolaj szabvány használatát megkövetelő típusokhoz.
Valamint a VAG csoport PDTDI (Volkswagen, Audi, Seat és Skoda)
(PDI/TDI piros D-vel és piros I-vel jelölt modellek) VW 505.01 és régebbi 502.00 505.00
teljesítményszintet megkövetelő gépjárműveihez.
Felhasználható a legkülönbözőbb üzemi körülmények mellett,
szélsőséges hőmérsékleti tartományban is kifogástalan védelem biztosító motorolaj.

MB 229.31 (gyártói jóváhagyás)
BMW Longlife-04 (gyártói jóváhagyás)
VW 505.01, VW 502.00, VW 505 00 (gyártói jóváhagyás)
ACEA C3
GM Dexos 2
MB 226.5
Porsche A40
Renault RN0710, RN0700
Ford WSS-M2C917-A
Fiat 9.55535-T2
Fiat 9.55535-S2
Fiat 9.55535-GH2
API SN/CF

Sűrűség 20°C-on                               0,852 kg/l
Kinematikai viszkozitás 100°C-on     14,3 cSt
Kinematikai viszkozitás 40°C-on       86,5 cSt
Viszkozitási Index                             172
Szulfáthamu tartalom                        0,79 súly%
Lobbanáspont                                   197 °C
Dermedéspont                                  – 45 °C