EUROL Syntence LV 0W-20 a legújabb
VW 508 00/509 00 LONG LIFE IV motorolaj megérkezett.
A legújabb generációs VW AUDI SEAT SKODA gépjárművek számára fejlesztve.

Eurol Syntence LV 0W-20 motorolaj
Eurol Syntence LV 0W-20 motorolaj

Az Eurol legújabb motorolaja megszerezte a
VW AUDI SEAT SKODA gyártói jóváhagyást.

Az új Eurol Syntence LV 0W-20 ajánlott az új fejlesztésű VW csoport Bluemotion motorjaiba, ahol már az új VW 508 00/509 00 SAE 0W-20 motorolaj használatát írja elő a gépgyártó.

Az Eurol Syntence LV 0W-20 lehetővé teszi a motor
megbízható működését a legkülönbözőbb üzemelési
körülmények között (országút, városi közlekedés),
a speciális adalékolásnak köszönhetően.
Jelentős üzemanyag megtakarítást eredményez
(min 4%, a SAE 15W-40 referencia olajhoz hasonlítva),
csökkenti a károsanyag kibocsátást.
Minimális a párolgási veszteség és az olajfogyás az
egyedi formulának köszönhetően.

Az Eurol Syntence LV 0W‐20 a VW 508.00/509.00 BLUE
“kék” olaj a Volkswagen csoport speciális új Bluemotion
motorjaihoz lett kifejlesztve.
Hosszú csereperiódusú, teljesen szintetikus
(PAO) alapolajból gyártott motorolaj kifejezetten a
VAG csoport (Volkswagen, Audi, Seat és Skoda)
dízel és benzines járművekhez. Maradéktalanul teljesíti
a VW 508.00/509.00 előírást.

Előreláthatólag 15‐20 új 0W-20-as motorolajat igénylő Bluemotion motortípust mutatnak be a közeli jövőben, melyek lefedik a VW, Audi, Skoda és Seat márkák gyártásának 50%‐át.

Az Eurol Syntence LV 0W-20 már ajánlott az új
(EA888 Gen III)
– VW 1.5 TSI 96 kW és 110 kW
– VW 2.0 TFSI 125 kW és 140 kW,
– VW 3.0 TFSI < 270 kW
(EA897 Gen I)
– VW 3.0 TDI CR 160 kW-ig motorokhoz.

Az Eurol Syntence LV 0W-20 visszamenőleg nem kompatibilis a korábbi VAG modellekhez illetve azokhoz érvényben lévő VW előírásokkal! Az olaj zöldes színű ez a VW előírás része, hogy megkülönböztethető legyen az eddigi motorolajoktól. 
Az új motorolaj használatához az olajozási rendszer elemeit is jelentősen módosította a gépgyártó.
Az új 0W-20-as motorolaj igen alacsony dinamikus viszkozitási HTHS értékű 2,6 mPa.
A “régebbi” szabványokhoz (pl. VW 504 00/507 00) alkalmazott olajozási rendszerben ezek az új kenőanyagok nem tudják ellátni a kenési feladatokat.

Tisztelettel: Ternován László
szakértő értékesítő
Lavina Szerviz Kft.