+36 27 318 306 Kapcsolat
Vissza

GY.I.K.

GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK

Legtöbb esetben itt a kérdésedre megfogod találni a választ, ha mégsem igazodnál ki, írj nekünk nyugodtan, és a lavina csapata szívesen segít neked!


 

Hogyan keressek a weboldalon?

A lavina.hu webshopban több irányból tudsz keresést indítani, hogy legkényelmesebben megtalálhasd a számodra szükséges alkatrészt.

1. Autótípus keresés alapján

A főoldalon található autótípus keresésnél kattints a keresés gombra, majd válaszd ki az autód gyártóját, modejjlét, az üzemanyag típusát, a motor teljesítményét, gyártási évét, és a motor típusát. Ezt követően lehetőséged van rákeresni a kívánt alkatrészre. Itt elkezdheted begépelni az általad keresett alkatrész nevét (pl. fékbetét), amit ki fog adni számodra a rendszer. Ha kiválasztottad, akkor már láthatod is az autód számára kompatibilis autóalkatrészeket.

2. Termékcsoport keresés alapján

A főoldalon található termékcsoport keresésnél kattints a keresés gombra, majd válaszd ki a számodra szükséges termékkategóriát, majd szűkítsd a keresést a számodra szükséges szintig. Amennyiben az általad keresett termék autótípus specifikus, vidd végig a gyártó alapú keresést is, melynek a végén a rendszer kilistázza számodra a kapható alkatrészeket.

3. Karakteres keresés (Cikkszám kereső, Gyáriszám kereső, Általános kereső)

A főoldalon található karakteres keresésnél kattints a keresés gombra, majd keress a számodra megfelelő mezőben. Amennyiben cikkszámunkra keresnél, azt a cikkszám mezőbe írd, ha gyáriszámra keresnél, akkor a gyáriszám mezőbe írj, ha pedig általánosságban keresnél mondjuk egy termék megnevezésre akkor azt az általános kereső mezőbe írd. Keresést követően a rendszer kidobja számodra az elérhető termékeket.

Hogyan keressek univerzális termékeket (autóápolás, motorolajok, akkumulátorok, stb...)?

Az univerzális termékeinket vagy a termékcsoport-, vagy a karakteres keresőben érdemes böngészni. Termékcsoport keresőt használva a kategória kiválasztását követően a rendszer automatikusan megjeleníti az univerzális termékeket így nem kell meghatároznunk az autónk típusát.

Mennyi idő alatt szállítják ki a megrendelt termékeket?

FELTÖLTÉS ALATT

Hogyan kérjen segítséget, ha kérdése volna?

A honlapunk fejlécében található egy visszahívás menüpont, melyre ha rákattintasz megadhatod nekünk, hogy milyen telefonszámon hívjunk vissza, de lehetőséged van számunkra telefonálni is a +36 27 318 306 -os telefonszámon, vagy e-mailt írni a vac@lavina.hu e-mail címre.

Hol tekintheti meg és módosíthatja a személyes adatait?

A személyes adataid módosítására az oldalra való bejelentklezést követően van lehetőséged a profilodban.  A fejlécben található fej ikonra kattintva a lenyíló ablaknál válaszd ki a felhasználói adatok szerkesztése menüpontot. Ezt követően lehetőséged van új jelszót beállítani, regisztrációs adataid és szállítási adataidat módosítani.

Mi a teendőm ha nem jó a megrendelt termék a járművemhez?

FELTÖLTÉS ALATT

Fékbetét, féktárcsa ára hány darabra vonatkozik, hányat kell belőle rendelni?

FELTÖLTÉS ALATT

A lengéscsillapító ára hány darabra vonatkozik, hányat kell belőle rendelni?

FELTÖLTÉS ALATT

Kérhetek-e külön árajánlatot a megrendelni kívánt termékekre?

FELTÖLTÉS ALATT

Hibát találtam az oldalon, hol tudom számotokra jelezni?

Amennyiben hibát találsz az oldalon, bármilyen pontatlanságot, működési hibát, vagy hibás árkijelzést, lehetőséged van számunkra jelezni a fejlécban található visszajelzés menüpontra kattintva. Amennyiben bármilyen hibát találsz, kérjük küldd azt nekünk el ílyen módon, hogy a legjobb felhasználói élményt tudjuk nyújtani vásárlóink számára!

Facebook Linkedin